חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות | כרטיסים

טנריף ולה גומרה

עזרה בתכנון טיול בקנריים? השאירו פרטים 👇

האיים הקנריים- טנריף ולה גומרה
פוסט ארוך ומפורט
הגענו ל3 לילות בצפון ו4 בדרום.
❤️⁩ מלונות:
בצפון ישנו במלון las aguilas ארבעה כוכבים. מלון מהמם, חדרים גדולים ונעימים. ארוחת בוקר מעולה. המלון ממוקם במרכז, אך עם זאת על הר והגישה אליו ולעיר עצמה אפשרית ברגל אבל רחוקה. בנוסף, אין אינטרנט בחדרים רק בלובי אבל זה לא הפריע בייחוד שנמצאים כל היום בחוץ. חניה בחינם.



Booking.com

בדרום היינו במלון sol tenerife, ארבעה כוכבים, במרחק הליכה מהכללל כולל לסיאם פארק ולסיאם מול ולשאטלים בחינם שלהם, אוכל מצויין!!!, עם כניסה ויציאה פרטית של המלון ישירות לטיילת ולים, אפשרות להחליף בין ארוחת בוקר וצהריים בתיאום של אותו בוקר, הטיסה חזור הייתה בשעה 19:30 וצ'ק אאוט ב12:00. ביררנו לגבי הארכה של הצ'ק אאוט הם דורשים 40 יורו נוספים. במקום זאת הציעו לנו לקחת חדר לחצי שעה בחינם להתארגנות לפני הטיסה. חסרונות- משום מה לא היה שקעים בחדר בכלל. אחד במקלחת ועוד אחד של כבל טלויזיה. בנוסף, החדר ממוקם במרכז העניינים (מסעדות, טיילת, מועדונים, ברים) ולכן יש רעש בלילה. לנו אישית זה לא הפריע כל כך, זה נמשך עד 24:00 בערך להערכתינו אבל יש לקחת את זה בחשבון.

Booking.com

❤️⁩ רכב:
שכרנו רכב לשלושה ימים מ cicar. ההמלצות החיוביות לגמרי מוצדקות. לקחנו אוטומט וזה היה צעד חכם מאוד. הדרכים של מאסקה ושל יער הגשם מפותלות, צרות, עם עליות וירידות. הדרך לא קלה גם כשנוסעים לאט (ישנם מקרים בהם עובר אוטובוס ממול, ובמקרה שלנו היינו צריכים לנסוע רוורס עד למקום שבו שניים עוברים). המלצה- להזמין רכב מראש באתר ולא להסתכן בלהגיע לשם ולא יהיה רכב להשכרה, התשלום נעשה בדלפק במקום שבו בחרתם לאסוף, הם יכולים לגבות עוד סכום על דלק שמגיע עם הרכב בקבלה (אם מחזירים באותה כמות במיכל מקבלים החזר מלא, אם מחזירים ללא דלק אז לא מקבלים החזר). הביטוח כולל הכל.
בנוסף, הם מאוד זמינים ומאוד גמישים. בהזמנה שלנו קבענו להחזיר בשדה תעופה הדרומי, הגענו לסניף בנמל לוס כריסטיאנוס ולא הייתה שום בעיה גם מבלי שהודענו מראש.
❤️⁩ חבילת גלישה:
ארבעה ימים בלתי פוסקים של טיולים עם הוויז ועוד ארבעה ימים לנווט ברגל עם 2 ג'יגה הספיקו בהחלט! ועוד נשאר הרבה.
❤️⁩ חניות:
בכל מקום אפשר למצוא חניה אפורה, אם אתם לוקחים בית מלון שדורש תשלום על החניה תחפשו ברחובות הקרובים. לדוגמה, בלורו פארק החניה עולה כסף, ואילו חניה בשפע שלצידי הכביש היא אפורה.
❤️⁩ מסלול:
יום 1- הגעה למלון בערב. מהדרום לצפון כשעה נסיעה. כמו שאמרתי לאס אגילס נמצא במרכז, אך על הר. לטייל באיזור מבלי להוציא את הרכב כמעט בלתי אפשרי.
יום 2- יצאנו בבוקר ל playa jardin החוף השחור. משם נסענו ל mariposario del drago חוות הפרפרים. כניסה עולה 8.5 אירו למבוגר מקום מקסים שווה להיכנס פתוח מ10:00-18:00. ממש ליד מטרים ספורים נמצא el drago milenario עץ דרקון אלף השנים. כניסה לגן עולה כסף אבל מלמעלה יש תצפית שניתן לראות אותו, לדעתי זה לא מיוחד כדי לנסוע לשם במיוחד אבל זה נורא קרוב אז הלכנו. אחר כך נסענו ללאגו מרטינז הבריכות הטבעיות. הן לא טבעיות, זה מקום בנוי, נקי, נעים, יפה אבל קר מאוד(!) וכניסה עולה 5.5 יורו לכל היום זאת אומרת ניתן להיכנס ולצאת. טיילנו באיזור הטיילת וחזרנו למלון, סיימנו את היום בקניון la villa שנסגר ב22:00 ונמצא מעבר לכביש שמול המלון.
יום 3– התחלנו בלורו פארק האגדי שווה כל שקל. ממליצה לקנות כרטיס מראש כי יש כניסה מהירה למי שבא עם כרטיס ומי שקונה במקום יאלץ לעמוד בתור ארוך. בילינו שם כ6 שעות פתוח מ8:30-18:45. אחר כך נסענו לאנגה. הכנסנו לוויז את הכתובת parque rural anaga, אחרי שוידאנו עם המקומיים שזו הכתובת אבל זה לא הוביל אותנו למקום שבו הינו צריכים להגיע, ולכן לא הלכנו בתוך היער. המשכנו לנסוע עם הכביש של היער שאלו היו מראות מדהימים יותר ממה שהיינו רואים בפנים, אני לא יודעת איך קוראים לכביש אבל זו דרך מפותלת וצרה עם עננים, גבוהה מאוד שבסופה הגענו לסאן אנדרס. חוף טרסיטס (הזהוב מסהרה) מקום מהמם.
יום 4 מעבר מהצפון לדרום-
יצאנו בבוקר לגרצ'יקו הבריכות הטבעיות באמת לא לפספס! חניה לאורך הכביש וצמודה לאתר לכן לא חששנו מגניבה כי היה קל לתצפת על הרכב. טיילנו בעיירה, יש שם בית קפה/מסעדה והאתר עצמו מטופח. משם המשכנו למסקה, הדרך הכי מפחידה ויפה שיש. אסור לפספס את המקום הזה. בדרך יש מקומות עצירה לצד הכביש שניתן לרדת מהרכב ולעשות הליכה רגלית תנצלו את זה. הנופים יוצאי דופן. משם הגענו למלון בדרום והחזרנו את הרכב.
יום 5-
יצאנו בבוקר לאדחה ולשוק fanabe שלפי גוגל פתוח מ9:00-14:00. השוק קטן, לא אותנטי במיוחד, דוכנים של נעליים, בגדים דברים שמתאימים לתיירים אבל יש שם מציאות. אחר כך הלכנו לסיאם פארק. זה היה יום שבת והפארק היה כמעט ריק. הכי הרבה שחיכינו במתקן היה 20 דקות וגם זה על המגלשה הגבוהה של ה90 מעלות שגם ככה אין בה פסט פס. *אל* תקנו פסט פס (כרטיס של מעבר מהיר שעוקף את התור עולה 15 יורו נוספים) לפני שאתם רואים את התורים. זה יכול להתגלות כבזבוז רציני של כסף. הספקנו את הכל בלעדיו. בנוסף, הבנו שיש לו תוקף מ9:00-14:00 ואז חלק שני מ14:00-18:00 תלוי מתי קונים אותו. יש שם לוקרים שעולים 3 יורו ועוד 5 יורו פיקדון על מפתח. לא ממליצה להגיע אם יש ילדים נמוכים מהגובה המותר או מי שמפחד לעלות על מגלשות כי זה העיקר שם.
יום 6-
טיידה. ביררנו דרך המלון הסעה הלוך חזור עם מדריך ב25 יורו לאדם. ודרכו ניתן לקנות כרטיס לרכבל במחיר של 27 יורו באותו יום. אם הרכבל לא פועל הוא מחזיר את הכסף. למעלה ברכבל קר מאוד. כדאי להתלבש בנעליים סגורות, מכנס ארוך ומעיל או סוויטשירט טוב אחרת לא יהיה נעים לטייל. בערב הלכנו לסיאם מול.
יום 7-
טיול יום שלם בלה גומרה גם כן סגרנו דרך המלון כולל הסעות הלוך חזור, מעבורת, ארוחת צהריים ואוטובוס עם מדריך באי. היה מדהים. שווה מאוד, פה השלמנו את מה שלא ראינו באנגה. המסלול היה הסעה מהמלון לנמל בלוס כריסטיאנוס, מעבורת שלוקחת כ45 דקות לעיר סאן סבסטיאן, המשכנו ל rock of agando, ליער גשם, מסעדת las rosas, הסבירו על שפת השורקים ובדרך חזור עברנו בעיירות מקומיות. עלה 67 יורו לאדם.
יום 8-
חצי יום של שוטטות מקומית. מונית לשדה תעופה חזרה עלתה 22 יורו.
❤️⁩ טיפים אחרונים:
🌴 לא מדובר ביעד טרופי. זה לא כמו תאילנד בנראות, יש לטנריף את היופי שלה.
🌴רכב- אי אפשר להתנייד בצפון בלי רכב. ליטר דלק עולה כיורו אחד.
🌴שתיה במלונות- בארוחות בוקר בלי הגבלה. בארוחות ערב מי שהוא לא הכל כלול **משלם** גם על מים.
🌴כמות זמן שהייה- בדיעבד היינו לוקחים עוד יום בצפון ומורידים אחד בדרום. יש הרבה מה לעשות ולראות שם. 8 ימים לגמרי הספיקו, אפשר 9 בשביל יום מנוחה אבל מעבר לזה זה יותר מידי.
🌴זריחה ושקיעה- מתחיל להיות אור ב8, ומתחיל להחשיך ב8 וחצי.
🌴קניות- קניון לה וילה אין ספק שזה המקום.
🌴אוכל- מאוד זול שם בסופרים למי שרוצה לחסוך. לקחנו חצי פנסיון ממליצה במיוחד בצפון כי אחרי שחוזרים מיום טיולים ארוך כיף להגיע לארוחה מוכנה. אפרופו צפון, בגלל שרוב היום לא נמצאים במלון אין טעם להשקיע במלון יקר, בדרום אפשר לשקול את זה וגם אז ארבעה כוכבים הרגישו חמש.
מאת המטיילת מאי שיק!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בקנריים מתחילה כאן

דילוג לתוכן